Vi ønsker velkommen til to nye kirurger

Marius Solli-Nilsen

I 2022 tok vi et viktig steg i vår strategi som den ledende aktøren i Norden. Gjennom oppkjøpet av Cosmo Clinic i Oslo har vi nå blitt den desidert største private aktøren, også i Norge.

Med en spennende tid fremfor oss, møter vi nå 2023 med to nye kirurger – Dr. Ine Mørk og Dr. Marius Solli-Nilsen.

Marius Solli-Nilsen

Marius startet å jobbe som kirurg i 2007, og har siden da opparbeidet seg en bred plastikkirurgisk bakgrunn. De siste 10 årene har han særlig tilspisset seg innen kroppsformende kirurgi etter store vekttap, både på private klinikker og ved plastikkirurgisk avdeling på Sykehuset Innlandet på Tynset, hvor man finner landet fremste ekspertise innen plastisk kirurgi etter store vekttap. Avdelingen på Tynset har fra oppstart i 2017 blitt blant landets største med henviste pasienter fra hele landet.

Ved Akademikliniken i Oslo kommer Marius til å hovedsakelig utføre postbariatrisk kirurgi, bodylift, BBL, fettsuging, brystoperasjoner, lårplastikk og armplastikk.

Ine Mørk

Ine studerte medisin ved Universitetet i Lübeck, Tyskland, og ble utdannet som plastikkirurg ved Oslo universitetssykehus. Ine sitt spesialfelt er blant annet innenfor intimkirurgi og har utviklet sine egne teknikker som gir pene resultater og svært lite komplikasjoner i ettertid. Hun valgte å spesialisere seg innenfor kvinnelig intimkirurgi for å kunne hjelpe kvinner som både har fysiske og psykiske med underlivet, og det er et relativt enkelt inngrep for å utføre for å bli kvitt plagene.

Dr. Mørk er også spesialisert innen brystrekonstruksjon og rekonstruksjon etter ulykker, hvilket gjør Ine svært erfaren innen rekonstruktiv- og brystkirurgi. I tillegg utfører hun ofte inngrep slik som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, endoskopisk panneløft, øyelokkoperasjon, fettsuging og bukplastikker.

Vi ønsker varmt velkommen til både Marius og Ine!