Mette Haga intervjuet i Elle

Plastikkirurgi

Vår plastikkirurg Mette Haga er blitt intervjuet i Elle om hudforbedring. Mette har alltid vært opptatt av å ta vare på huden sin. Hun forteller i intervjuet at hun nå er ekstremt glad i hudpleie, særlig etter at hun oppdaget ZOs kremer.

Til Elle forteller hun: – Å oppdage ZOs kremer og å få mulighet til å begynne å jobbe med denne serien profesjonelt har virkelig vært en spennende reise. Jeg bruker jo kremsystemet selv, men jeg ser også mange pasienter som har så utrolig god effekt av å bytte ut hudpleien sin. Det er en virkelig oppside av yrket mitt. Jeg er jo oppriktig glad for å kunne hjelpe andre med å ta bedre vare på huden sin, forteller kirurgen.

Det er veldig viktig for Mette å se naturlig ut, og hun tror også at mange pasienter som kommer til henne kommer fordi hun nettopp verdsetter dette selv.

Mette har erfart at mange nordmenn har slurvet med solbeskyttelse. Lys hud og for mye eksponering av sol fører til grov hud med store porer, linjer og furer, ujevn hudtone og pigmentflekker. Mette forteller hun hun finner det svært givende å kunne hjelpe pasientene med å skreddersy et kremprogram tilpasset deres hud og utgangspunkt.

Les mer om Mette Haga her!

Les om Akademiklinikens hudpleieprodukter her!

Les hele artikkelen her!