Trygghetsgaranti ved brystforstørrelse og brystforstørrelse med løft

Hva er Akademiklinikens Trygghetsgaranti?

Akademikliniken er Nordens ledende private aktør innen plastikkirurgi og estetiske hud- og injeksjonsbehandling. Vår vision er å ha «verdens mest fornøyde kunde. Med seg selv.». Vi finnes i dag i Sverige, Norge og i Danmark. For å oppnå vår visjon er det viktig at våre kunder kjenner seg trygge med å ha valgt oss. Vår trygghetsgaranti er en del av dette.

Hva er inkludert i Akademiklinikens Trygghetsgaranti?

Følgende uønsket resultat og komplikasjoner som følge av operasjon utført av Akademiklinken:

• Kapselkontraksjon
  • Unormal arrdannelse
  • Postoperative blødninger
  • Postoperative infeksjoner
  • Rotasjon
  • Ruptur
  • Dobbelbryst
  • Bottoming- out

>> Konstandsfri etterbesøk til kirurg de første 12 månedene

>> Kostnadsfri etterbesøk til sykepleier de første 12 månedene

Hva inngår ikke:

• Sekundær strekking av huden som følger av redusert elastisitet (for eksempel på grunn av graviditet, aldring eller kraftig vektendring)
  • Kapselkontraksjon i tilfeller hvor pasienten allerede har hatt en eller flere kapselkontraksjoner før trygghetsgarantien ble tegnet.
  • Normal arrdannelse
  • Bytte av størrelse og form på implantat
  • Kostnader fordi pasienten ikke har fult AK retningslinjer for oppfølgning og kontroll.

Hvor lenge gjelder trygghetsgarantien?

For at alle pasienter hos Akademiklinken skal føle seg trygge på resultatet, inkluderes vi alltid en trygghetsgaranti som gjelder i 12 måneder etter den primære operasjonen i prisen.

Trygghetsgaranti for brystforstørrelser og brystforstørring med løft kan deretter forlenges med ytterligere 4 år slik at denne gjelder i totalt 5 år.

Det er opp til ansvarlig kirurg å vurdere om korreksjonsoperasjon skal gjennomføres basert på ovennevnte kriterier. En korreksjonsoperasjon gjelder kun korreksjon av opprinnelig operasjon og omfatter ikke en utvidet operasjon i form av ytterligere kirurgi eller bytte av implantat (størrelse, form).

BOOK TIME TIL KONSULTASJON