Jobbe hos oss i Akademikliniken? | Akademikliniken

Jobbe hos oss

Vi er alltid interessert i dyktige og kompetente personer som brenner for sitt arbeid og kundenes velbefinnende.

Så hvis du deler du vår filosofi: Oppnå skjønnhet gjennom vitenskap, gi våre pasienter en behandling og opplevelse av ypperste kvalitet, samt ønsker å jobbe med noen av verdens fremste eksperter innenfor skjønnhetsbehandling, estetisk, medisinsk og rekonstruktiv kirurgi, da er du hjertelig velkommen til å la oss høre fra deg.

Klinikksjef søkes til vår avdeling i Stavanger

Akademikliniken befinner seg i en ekspansiv fase i et marked i sterk vekst. Nu søker vår avdeling i Stavanger ny klinikksjef.

Vi søker personer med følgende kvalifikasjoner:

• Offentlig godkjent sykepleier med erfaring innen kosmetiske behandlinger.
• Gode lederegenskaper og sans for problemløsning, gjerne tidligere ledererfaring
• Effektiv og målrettet med genuin interesse for å hjelpe kunder og medarbeidere
• Sterke organisatoriske evner og ordenssans
• God team arbeider som liker å samarbeide og kommunisere med andre.

Stillingen er delt mellom aktiv kundebehandling og administrativt arbeid. Som klinikksjef har du ansvaret for totalopplevelsen på avdelingen i forhold til personale, pasientenes helhetsopplevelse og resultatansvar. Vi er en seriøs aktør med stort fremtidig potensiale. Du tilbys å være med på denne spennende reisen. Akademikliniken er opptatt av, og satser på sitt personale gjennom å tilby gode utviklingsmuligheter og kontinuerlig kursing.

Er du interessert, eller har spørsmål, send oss en kort søknad med cv til marianne.bergan@akademikliniken.no

Søknadsfrist 15. juni

 

 

 

Akademikliniken tilbyr plastisk kirurgi og hudpleie i verdensklasse. Visjonen er: ”Verdens mest fornøyde kunder. Med seg selv.”
Hvert år gjennomføres det mer enn 50.000 operasjoner på egne klinikker i hele Skandinavia. Alt personell er autorisert og sertifisert og lever for å drive utviklingen fremover. Akademikliniken ble grunnlagt i 1991 i Stockholm og eies av Polaris Equity sammen med gründerne og de ansatte. Les mer på ak.se og akademikliniken.no

Salgs- og markedskoordinator med digital kompetanse

Akademikliniken Norge søker nå en initiativrik og kvalitetsbevisst salgs- og markedskoordinator med god erfaring fra markedsføring i digitale kanaler generelt og sosiale medier spesielt.

Vi søker deg som ønsker å arbeide med markedsføring i et raskt voksende nordisk konsern med høye ambisjoner. I rollen som salgs- og markedskoordinator vil du fungere som et bindeledd mellom konsernets sentrale markedsavdeling i Stockholm og de ulike avdelingene i Norge. I dag består virksomheten i Norge av en plastisk kirurgisk klinikk i Oslo og fem medisinske og estetiske hudpleieklinikker i Oslo, Bergen, Stavanger, Tønsberg og Trondheim.

Som salgs- og markedskoordinator vil du få ansvar for all planlegging, gjennomføring og optimalisering av salgs- og markedsaktiviteter som skal bidra til fortsatt vekst for Akademikliniken Norge. Arbeidssted er i Oslo, men rollen vil rapportere til konsernets markedssjef som sitter i Stockholm.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

- Tilpasse den overordnede markedsplanen til det norske markedet i samarbeid med sentrale funksjoner i konsernet.
- Tilpasse, gjennomføre og følge opp salgs- og markedsaktiviteter på det norske markedet i henhold til Akademiklinikens overordnede markedsstrategi og oppsatte mål.
- Tilpasse og kvalitetssikre kommunikasjons- og markedsmateriell for det norske markedet i henhold til den overordnede grafiske profilen.
- Oppdatere, vedlikeholde og optimalisere innholdet på den norske nettsiden.
- Drifte Akademiklinikens norske sosiale medier i henhold til overordnet strategi, samt overvåke eksterne fora, blogger osv.
- Operativt ansvar for lokal markedsføring i øvrige digitale kanaler (SEO, SEM, programmatisk annonsering med mer.)
- Initiere og gjennomføre PR-aktiviteter i samarbeid med eksternt byrå i henhold til overordnet PR-strategi.
- Ansvarlig for kontakten med eksterne, lokale leverandører, samarbeidspartnere og byråer.
- Være en støttefunksjon for den norske organisasjonen i tett samarbeid med konsernets markedssjef og salgssjef, samt øvrige ansatte i salgs- og markedsavdelingen.

Ønsket erfaring og kompetanse

- Universitets- eller høyskoleutdanning innen markedsføring og kommunikasjon.
- Minst 5 års erfaring med markeds- og kommunikasjonsarbeid rettet mot forbrukermarkedet.
- God erfaring med digital markedsføring og spesielt markedsføring via sosiale medier (Facebook, Instagram, YouTube osv.)
- God erfaring med bruk av CRM-systemer.
- Kunnskap om SEO, SEM, Google Analytics, samt publisering via ulike CMS-systemer som f.eks. WordPress.
- Kunnskap i bruk av InDesign og Photoshop.
- God kompetanse på å skrive informative og selgende tekster.
- Erfaring fra skjønnhets- eller hudpleiebransjen er ønskelig, men det er ikke et krav.

Personlige egenskaper

- Kreativ og engasjerende med en genuin interesse for sosiale- og digitale medier
- Initiativrik og selvgående lagspiller
- Strukturert og kvalitetsbevisst med utpreget sans for kundeservice

Søknad sendes til

Send din søknad, med personlig brev og CV, til Charlotta Abrahamsson, Markedssjef: charlotta.abrahamsson@ak.se snarest og senest innen 12. mai.

Akademikliniken tilbyr plastisk kirurgi og hudpleie i verdensklasse. Visjonen er: ”Verdens mest fornøyde kunder. Med seg selv.”
Hvert år gjennomføres det mer enn 50.000 operasjoner på egne klinikker i hele Skandinavia. Alt personell er autorisert og sertifisert og lever for å drive utviklingen fremover. Akademikliniken ble grunnlagt i 1991 i Stockholm og eies av Polaris Equity sammen med gründerne og de ansatte. Les mer på ak.se og akademikliniken.no